اطلاعیه ها

اعلام زمان برگزاری مرحله اول(آزمون) رشته شیمی

به اطلاع دانش‌آموزان شرکت‌کننده در رشته شیمی ( ویژه مقطع تحصیلی دوره اول و دوم دبیرستان) در چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی می‌رساند زمان برگزاری مرحله اول(مجازی) مسابقات رشته شیمی: 23 بهمن ماه 1401 ساعت 17:30

منابع سوالات مرحله اول (مجازی) مسابقات عمدتاً از کتاب‌های درسی و آزمایشگاه دوره دوم شیمی و مواردی نیز از کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی طرح خواهد شد.

 

لینک آزمون :
https://www.digisurvey.net/answers?sid=DMNYkC2oPcYwrlTDfvGPPw%3D%3D

دانش آموزان عزیز نکات زیر جهت شرکت در مرحله اول مسابقات(آزمون آنلاین) در رشته شیمی برای شما بسیار مهم و کاربردی است.
دانش آموزان عزیز لطفا موارد زیر را بادقت مطالعه و شرایط خود را برای آزمون آنلاین فراهم نمایید.

۱. در صفحه نخست شما باید اطلاعات شخصی خود شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه خود و نام تیم خود را وارد نمایید.

۲. سوالات آزمون مرحله اول رشته شیمی مسابقات برای شما متفاوت و مدت پاسخگویی به آنها 40 دقیقه میباشد.

۳. آزمون شیمی دارای نمره منفی با نسبت 1 به 3 میباشد، یعنی هر 3 اشتباه موجب حذف 1 پاسخ صحیح میگردد.

۴. هر شخص تنها یکبار مجاز به شرکت در آزمون میباشد، بنابر این از سیستم و شبکه مناسب برای شرکت در آزمون استفاده نمایید و تا پایان آزمون از صفحه خارج نشوید.

۵. سوالات آزمون قابلیت بازگشت نخواهند داشت و تا زمانی که به سوال بعد نرفته باشید میتوانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید(با رفتن به سوال بعد امکان بازگشت و ثبت یا اصلاح پاسخ وجود ندارد).

۶. همه اعضای تیم بصورت مجزا آزمون داده و پس از اتمام آن، از صفحه پایانی آزمون خود عکس می گیرند و عکس ها را در 1 فایل فشرده در قسمت”بارگذاری فایل مرحله اول” در سایت مسابقات ارسال نمایند.

۷. با توجه به اینکه امتیاز نهایی هر تیم، میانگین امتیاز کسب شده توسط اعضا است درج صحیح کد ملی و نام تیم موکدا مورد انتظار است. مسئولیت هرگونه اشتباه در وارد کردن کد ملی و نام تیم به عهده اعضای تیم است.

۸. با توجه به احتمال تداخل در سایت هنگام برگزاری آزمون، دبیرخانه مسابقات آزمون را به نحوی اجرا خواهد کرد تا افراد از 1 شبکه اینترنت نتوانند در آزمون شرکت کنند و احتمال تداخل در سامانه آزمون به حداقل برسد. بنابر این هرکدام از دانش آموزان عزیز با استفاده از اینترنت مجزا و با کیفیت در محلی مناسب جهت آزمون آنلاین شوند.

این موارد لازم الاجرا میباشند و عواقب هرگونه کوتاهی در اجرای آنها به عهده شخص دانش آموز میباشد.

برای همه شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *