اخبار

استان یزد میزبان دانش‌آموزان سراسر کشور در چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی

محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رئیس شورای راهبری مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات در سطح ملی، در بهمن و اسفند ماه 1401 خبر داد.

شاه حسینی با دعوت از همه دانش آموزان برای شرکت در این رویداد خلاقانه و مهارت‌محور، گفت: این مسابقات با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر، ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و کار گروهی، فرهنگ‌سازی جریان علم در بین دانش‌آموزان سراسر کشور در بیش از 20 رشته در زمینه های علوم و فناوری‌های نوین و مهارت‌های نرم (رباتیک، هوافضا، قصه‌گویی، شیمی، زیست فناوری، ایده‌پردازی، سوادمالی، تئاترصحنه‌ای و بازی‌های فکری) برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با بیان اینکه نام نویسی در این مسابقات آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد، افزود: دانش‌آموزان علاقمندان می‌ توانند با مراجعه به تارنمای مسابقات به نشانی www.Siccup.ir ضمن مطالعه قوانین و مشاهده فیلم‌های آموزشی برای تمام رشته‌های برگزاری مسابقات، ثبت نام نمایند و همچنین در وبینارهای آموزشی که بصورت رایگان برگزار می‌شود، شرکت کنند.
گفتنی است چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی براساس تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری یزد، وزارت آموزش و پرورش و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با حمایت و همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر نهادهای ملی و استانی به میزبانی شهر جهانی و دارالعلم یزد در سطح ملی برگزار می‌گردد. دبیرخانه این مسابقات در پارک علم و فناوری یزد مستقر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *