اخبار

مسابقات با هدف پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس برگزار شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رئیس شورای راهبری مسابقات:

مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس برگزار شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رئیس شورای راهبری مسابقات در نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس برگزار شود.

به گزارش دبیرخانه مسابقات، چهارمین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.
« محمد علی شاه حسینی » دراین جلسه با توجه به اینکه دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش محور و خلاقانه است افزود: دستگاه های ذیربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را با توجه به استعداد و توانایی های آنان گام بردارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رئیس شورای راهبری مسابقات خاطرنشان کرد: هدایت استعداد و توانمندی دانش آموزان به همراه فراهم نمودن یک محیط جذاب برای آموزش، می تواند در موفقیت آینده سازان کشور در حوزه های کارآفرینی و ابتکارات و نوآوری تأثیرگذار باشد.
وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزان در اواخر سالجاری ابراز امیدواری کرد: مقدمات برگزاری این رویداد در گستره ملی و به میزبانی استان یزد برگزار می شود.
شاه حسینی در پایان تصریح کرد: مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای اینکه یزد به عنوان مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان شود به کار گیرند و در این خصوص مدیریت ارشد استان تمام بسترهای لازم این موفقیت را فراهم می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *